Followers

Monday, March 21, 2011

. Salma Mentor 5 .

Salam semua bloggers ! sori lama x update, sbb banyak sgt keje nak kene buat. Assignment, aktiviti kolej, pertandingan tarian, teater. Haisshh, xde masa nak update. HAHAHA, mesti korng xnak tau ape yg aku ckp ni kan. Actually aku nak buat review pasal Mentor 5 ni. Sebenarnya masa awal2 dulu, aku x rasa pun nak tgk Mentor ni. Sbb biasalah, bosan. Xde suara yg best, semua nak jual muke je tahu. HAHAHAH. tapi ak dengar dari member aku citer pasal Salma, protege kepada Erra Fazira. org ckap suara dia power gila. ak yg x mudah percaya ni g laa tgk. Sekali tgk, mak aiih, nyanyi lagu Jac yg Bertamu Dikalbu tu bapak rilex. Meremang bulu2 aku. Fuuhhh, respek. So, mlm tadi aku gigih tunggu depan tv tunggu si Salma ni nyanyi. Dia bawak lagu mentor dia utk konsert 1 kumpulan B, Yang Terindah Hanya Sementara. Poonn, Fuhhhhh. dashat beb, aku tabik spring dekat suara dia. Mmg semua lagu mcm lagu dia. Meletop dolllll, haha. ok. aku die hard Salma. Ape2 pun Salma mesti menang ! jom undi salma weyh .


No comments: