Followers

Sunday, February 28, 2010

Memoirs of an Imperfect Khai ( part 2 )

Ini pula aku nk wat2 sedih konon to my friends kat Kenanga plakkk...Aku bahagi kpd 2 main branches ;
  1. Kenanga overall
  2. Kenanga specific
Kenangan Overall - thanks a lot sbb jadi ahli kolej yg sngat happening...mmg la happening kan sbb klu smpai 5 pagi pon korang x tido wat havoc kat bilik kan..x pe2, bru la org panggil "boys life"..hahahahah..Bes2

Kenanga specific - Nie plak aku nk fokus kpd membe2 lam kenanga yg slalu nk cari gaduh n wat havoc ngan aku..kah3..erti kata laen yg baik la ngan aku niee...huhuhu anda adalah ;
  1. Bam - Ske suruh aku ikot ntah ke mane mane tah...byk sgt tmpat nk di discover nyer..penat nk mlyan nyer..
  2. Acap - SkFont sizee wat2 gempak..ni jugak salah satu kwan aku yg terlalu appreciate dy pnyer life..terlalu cepat excited ngan bnd2 mudah n remeh..xpyh laaa nk wat lawak2 berat kat die nk suruh gelak..aku sebut Pak Tam Poh Pale Weyh pon dah gelak mcm nk rak sambil boleh terbatal batal solat..
  3. Zahin - Hahahh...bes karaoke ngan ko..x dapat g Box..karaoke kat bilik bacaaan pon bolehh..kat bilik sendiri pon boleh..lantak la org nk kate ape kan sore kite bes..wakaka *perasan jap
  4. Muiz - Hurmmmmm...rakan Beyonce' aku !! Hidup Beyonce'...Jom record kite pnyer Single Ladies !!! hahaha
  5. Muaz - Sang suara besooo n garau yg cerewet bab makanan...ko geletek org bagai nk rak tgk la ko 1 hari nanti org geletek ko sampai koma..siap ko !! hahaha~
  6. Kaledshah - Gedik sangat laki nie..hahahahahah..pape pon enjoy la kwn ngan ko..sbb ko mgada n terlalu jiwang..sumpah ak x penah jumpe laki sejiwang ko...dgn ayat bunga2 mmgb x boleh kalah..huhuhu
  7. Hazwan Alif - anda adalah azwan ali mase kecik..ko mulut mmg membawa..gosip tiap2 hari..Jgn lupe jom memancing ikan beso..hahahah..Panasssss!!!

1 comment:

Asyraf Azni said...

Ceh!!sengal ko..agak direct disitu ye..huhuhu..

alalalala....

nak nages rr...hehehe..
terharu lak..

Nway,,best kwn ngan ko..mulut mmg PUAKA..oppss! ;P