Followers

Tuesday, August 16, 2011

. Captured The Dawn .

Perempuan ni nama dia Qayyimah. panggil je makcik2, dia yg culik kiteorg malam ni pergi Putrajaya.
Gemuk alert. dia tolak aku time aku nak pose hawwt. hasilnya aku terpose lenggang zapin mak jah.
hadap sangat nak merenung masa depan yg kelam & tenggelam.
Sugar Glider yg jahanam. sebab comel sangat, aku x tahu nak describe ape lagi, yg penting aku nak satu. Abah nak satu !
ni blog aku, so mesti ade kelibat pemilik blog yg hensem & osem . ok bye.
lady cam slut ni Eja.
bersama rangka tulang temulang Rabeah a.k.a Bie.
cover je lebih
sesi gelak gempita di McD sambil singgah sahur lahar.
Tiang & Rangka bergambar.
makan makan makan, gemuk2 sangat perangai
just gorgeous. ok bye
kentut sendiri, sendiri bau. bau pampers McD.
Jaksa Sukan Wanted.
kat uptown makan aiskrim seringgit sambil tgk Iwan Dangdut buat show version nasyid/insaf
no other words. G o r g e o u s . okbye
hurmm, ntah ape bende dia buat bia lah.

shortnote : thanks semua, Imah, Eja, Vijik, Bie.
nnti kite buat photo-shot lagi.

No comments: