Followers

Thursday, August 13, 2009

Aku Penat r cam nie..

hermm..aku x tau la naper ngan kehidupan aku sekarang nie..Yes i am heppy..tapi naper lah aku rase akui agak keseorangan sangat..Fuh..kengkadang agak dengki la kan tengok org laen dengan 'someone' dalam hdup dieorg kan..alah aper aku nie..baek g konsentrait dgn study aku..lagi bagus..x payah la nak sibuk2 mencari 'sesuatu' yg x tentu bleh kekal lame kan..susun dulu kerjaya lagi bagus kan..tapi mmg agak marah la kan kalu kite ngan adjust someone tetibe ader org msuk line..dapat plak membe..ni sekadar cerite k..tak der berkaitan dgn yg edup pon yg mati..tapi x per lah..aku akan cuber la jadi org yg lebih2 plak..arghh..merepek las ko Khai..bender r pikir yg bukan2..engat ko tinggal bpe bulan jer lagi nak kne abeskan ko pnyer Law..So,forget jer sume ygt nonsense nie..stay single sudey..lagi bgus x der komitmen dari terpakse adr komitmen dgn org laen kan..nanti sumer terabai..

No comments: