Followers

Friday, August 21, 2009

sedih wooooo. . . .

Mmg lamer gler ak dah tak update blog nie..bapak rindu siot..nie sumer coz sbuk sangat dengan study..ish3..kadang2 tension gak memikirkan semula aper yg aku nie actually wat...semakin dekat dengan exam semakin gler aku rase otak aku nie..tetibe cam belambak gler assignment nak kne antar. . . plus dgn presentationnyer lagi. . . pening paker nie siot. . . .tuhan je lar yg tau. .. .kehidupan kat U nie mmg teryata berbeda dgn mase kat skolah dulu. . . . memang memenatkan. . . .ni kelas pon x der la sampai extend sampai ke malam lagi. . . ni kang mase nak degree kang lagi lar tersekse agakn yer kan. . . .ermmm. . . x per ni lah dugaan hidup . . . .tuhan sajer nak menguji kiter nie. . . minggu nie byk sangat kejadian telah happen dgn suddenly . . .menakotkan. . . weekend lepas sabtu n ahad . . . .ader ceramah dari Law Professor . . . 2 hari . . .wajib pegi . . . aku pon pegi lar kan. . .best 2 best . . .tapi mmg penat . . .selase ari 2 nak kne anta assignment critical thinking . . .aku rase cam nak makan org . . . dapat plak article untuk assignment dah 3 kali kne reject dgn lecture. . . .akhirnye berkat ushe aku . . .sipa jugak . . . mmg pening kepla r nak wat . . . .tambah plak dgn tension assignment computer . . .tambah lagi dgn yg library yg dah kne tolak 20 markah coz x anta kerje coz tertinggal kat bilik . . .n presentation on human right. . . .argghhh . . . bayak toollll . . .sabar jer lah . .

No comments: