Followers

Thursday, October 15, 2009

Hari ke-10 bercuti

October 15
____________

WORDS OF THE DAY ARE :

  • Pedas - makan sambal belacan yg opah aku wat..perghh pedas yg boleh dapat pakej cirit birit selame 3 hari 2 malam di tandas sendiri..paper pon mmg kaw r smabal belacan opah ku !!!
  • Taksub - menonton sinetron Indon kegemaran keluarga..hahahhaha..SEKAR..ala kelar mengelar n mekar di taman legar..
  • Mental - tibe2 aku rase aku ni cam ader masalh mental kerana dah beberapa hari x berfikir ape2 pon..ala otak nie kosong..penuh ngan Facebook jer..
  • Angau - teringat kengkawan kengkawan lame n baru aku kenal selame 18 taun hidup nie..maner x nyer dok dalam umah dah macam anak dara sunti. . .bosannnnnn...
  • Frust - geeram aku ngan membe sorang nie..nak mitak tnjuk makwe kat aku pon payah..bapak geram aku !!..eee...rase nak makan jer . . .skit pnyer kedekut..!!

No comments: