Followers

Sunday, December 28, 2008

aku dan F.A..


ermm..mmg citer2 aku nak jugak r ajdik flight attendent..cam syok jer keje nie..hak3..pe pon mmg seswai la aku rase coz ak nie kan ske bende2 yg cam glamour skit..hak3..aku plng tertarik ngan suit F.A laki..mmg smart..dah la kaler mmg yg ak ske sgt..aku mmg terpengaruh sunnguh r ngan cter awan dania yg scha brlkon..mmg syok tengok..besh r edup cam dieorg..yg ku idamkan yg aku impikn..tak pon aku mmg nak gak jadi ahli farmasi nie pon cm bes gak..ske btol ak kat fifi dalam cter awan dania 2..lakonan umi nazeera..mmg lawa r die 2..cute n lovely..hak3..mmg semua watak besh..gee,iman..semua vouge da vast..ak mmg tak penah miss r tengok awan dania setiap senin..conpem ak dok depan tv stat kul 9.00..doakan r ak dpt capai pe yg ku mahu..ku ingin terbang tinggi di awan..hak3..nyanyi sendiri..lagu nie pon dah jadi ak pnyer ringtone and meseg alert..besh..

No comments: