Followers

Friday, November 6, 2009

Gossip Gal..u have place in HELL..

Hermm...nampak nyer pemilik blog nie yg pemiliknyer amatla misteri dah mengutuk aku disitu..

aku amatla sentap bile membace..mmg sungguh2 die nak mengutuk aku nie..tp x pe..sumer bnd yg die buat 2 Allah tau n nampal..even ada Article dalam federal constitution pasal freedom..x pyh la nk free sagt mengutok orang..x tau ke 2 dah against public morality..dalam islam mmg dah kne umapatan kategori al-Fikh dah nie..dah mmg berat yg amatz..siap ader pengikut setia n pemberi maklumat plak 2..

Makin ramai la Ahli nerake..rasenyer dah ramai org nyumpah pemilik blog nie..ader yg x lame orang berupa ba*i kan badan anj*ng..mmg lawa sangat n seswai ngan pemilik blog 2..hahahahahah...tepat sekali.

Kepada pemilik blog..sedar la..segala kesempurnaan yg ko dapat datang dari tuhan wei..ko cantik cam mane pon..(kalau cantik la)..tuhan yg bagi..bersyukurla seblom tuhan tukar ko jadi bende2 x senonoh..harap bertaubat..ko nk mintak maap ngan org2 yg ko dah kutok mmg x dapat dah..awok tanggung la sendiri ye..kan awok suke tanggung dosa2 nie..aku rase malaikai malik takot nk bwk klo kat tmpt die..al maklumlah..same panas jer dgn api nerake 2..

silap2 neraka jahanam pon takot ngan ko wei..aduai..nie yg aku sedih nie ader bakal lawyer kter awal2 dah tempah tmpt kat neraka..ermmm..Kali nie aku konpem r die dapat VIP TICKET ke HELL..huhuhuhu..

No comments: