Followers

Saturday, December 19, 2009

The Summary

Yeah..its Khai blogging time..hahahahah...hai korunk2 sumer..ape kabo yer????lame x jumpe kan..so my post for today is about ; The Weekend...Sangat2 bosan and tidak memeberangsangkan..Here i included the activities that i had had..

December 17, 2009
  • Class finished as usual..
  • Then..,ader panggilan tidak diangkat dari Azweena ( classmateku )
  • Aku msg dgn full of confident "knp col?? Tido tadi"
  • Msg dibalas "Fara ajak overnite kat Bara"
  • Aku reply "Ok"
  • Dalam pukul 9.oo p.m bersama Bam ( classmate yg sgt JANTAN )Hahahahah
  • Sampai kat Seksyen 7 with full of surprise..konon nak surprisekan mereke..but the surprise is not a surprise anymore coz Bam had ruined everything...Die dah bg tau Zureena...
  • Everyone makan kat Patio 7; Aween..,Zureena..,Fara..,Aku khai x makan pon..konon dah makan MEE SEGERA..huhuhuh
  • Buat "bnd biasa" ngan Fara n others..,dalam pkul 1.00 a.m aku rase dizzy yg amat sgt..perut kosong..
  • Tros g Bara n pengsan jap atas meje..
  • Sedor je aku order Mee Goreng Basah..melantak then sehat kembali..
  • BF fara call nak tgk die takot die 'selingkuh'..Hahah..nie sume sbb penah kantoi
  • Then Aween g tandas almost 10 kali dlm 1 mlm 2..Bladder x kuat..hahahah
  • Bf Fara sampai n tingglkan kami ber-4..
  • Aku n Aween menjaga anak kucing..name 'Zara'..
  • Pkul 6.oo a.m balik kolej..kne panjat pagar sbb tutup..
  • Aku pnjat dgn vogue..
  • Tidor
December 18, 2009
  • Aween msg " Aku kat palace of justice nie"
  • Aku x layan n tdo balik..
  • Aween msg " Zureena buang Zara*(rujuk post kat atas)"
  • Aku cakap "kenapa?"
  • Aween reply " Zara pissing atas tilam Zureena"
  • Aku gelak..then..,aku g Seksyen 2 beli makan malam..
  • Makan..,g On9..
  • Ramai budak2 Felda ader kay UiTM sbb ader Karnival untuk dieorg..
  • UiTM sesak.
  • Aku tidor.
December 19, 2009
  • Bangun pagi..
  • Mandi bersama senior*(oopss..mandi dalam bilik air lain2 la..cume selame nie time aku msuk bilik air mst x der org..,kali nie ramai plak sbb senior2 dah balik)
  • Bam anta msg "Mkn kat DC"
  • Meredah hujan dan bas2 Rapid yg x muncul2..
  • Naik bus UiTM g DC..
  • BAm jmpe Fika..wat assignment..
  • Aku n Zureena melantak tp masiih ingat dunia..
  • Siap makan tgk vidoe Lady gaga yg di parody kan..lawak tol..
  • Balik kolej wat keje Harcharan..
  • Bam anta msg "Siap g mc d pkul 9 p.m nanti"..
  • Pada mase dittpkn kami g Mawar..
  • Tunggu bas x sampai2..
  • senior kata bas x da dah..
  • Lastly kami naik keter senior time aku orentasi dulu..wahahaaha
  • Sampai kat Seksyen 2 senior 2 hantar pas 2 g mkn..
  • Makn2 g Mc D and then..Here i am..yeah !!!


3 comments:

Anonymous said...

heh..aky mengikuti pkembangan ko..heh..macam artis..
hxhxhx

Anonymous said...

http://www.blogger.com/profile/03134700560921691661

jempot la melawat

kHai said...

ha??mcm artis???geli bulu ketiak aku dgr..
akan ku lawat itu..