Followers

Thursday, December 31, 2009

Typical Determination

Prologue : Huhuhu...ellop everyone my followers...I'm damn lazy to update my life-blog..Huhuhu..atas permintaan ramai " Khai nape x update blog ??" "khai nape malas no nak update blog ?? " hurmmm..demi memenuhi permintaan semua..Here I go !!!...huhuhuhu

actually sebelum aku update blog aku nie..aku banyak jugak la bace blog2 membe2..mcm ADZRUL SYAFIQ...SARA HANAPI..ELLINA./ klik kat name mereka ade link.n byk lagi ( takkan la aku nk sebut semua !! )..yg x sebut jgn nak2 merajuk ala siput babi plak !! And guess what??? almost most of them in their blog now were talking about 2010 !!! bout new year !!!...ha3..very2 typical blog post..Actually daripada blog mereka lah aku dpt kalungan aprisasi menggapai inspirasi..Huhuhu..

NEW YEAR

Nampaknye..mcm org laen jugak..aku rase ak nk menanamkan azam baru..tetapi apakah azam baru itu??? adakah ianya untuk mencari TTuuuTTTt baru ??? atau pon nak teruskan ber TutTTTTtuu atau pown berhenti TuttuuTTTuu ???? Haaaaaa...itulah yg kite nak tau..
So dgn jawapan ala2 artis..so,azam baru aku untuk 2010 adalh untuk mnjadi manusia yg amat berguna kpd semua org..kpd ibubapa..kpd si tua n muda..kpd kaum hawa n kaum sejenis dan kpd haiwan yg comel ( kpd katak,lipas,cengkerik,siput sedut..maafla ye )...aku harap jua that everyone can accept me as i am..Dont get me wrong most of the time.kpd semua kwn2 ku daripda yg karib..,beneficial..,teman tp mesra..,terimalah aku..pandulah aku sbb aku nie bukannye betol sangat..nak2 plak otak aku yg gile2..ader mase betol ader mase x betol..most of the time aku rase aku takot jugak dgn diri sendiri..kadang2 terlampau berani x bertempat..Ya tuhan..aku pon x paham diri ini..akan ku cari semula siapakah aku yg sebenarnya..Hurmmm...dah rase sedih plak nie..(konon2 jew) *kne praktis sbb nnt nak wat role play psycho..heheheheheh..jadi kpd 2010..wait for me..i'll make sure that 2010 will be the most unforgettable year in my life !!!

2 comments:

Adzrul Syafiq said...

cmane nk wt link ek??
aku tahu comment ni sepatutnya menyentuh hati wtf semua, tp aku tak reti nak expresikannya sekarang orait? Takda mood nak berpuitis. So night fren.
See you next year?

kHai said...

kacang goreng rempah je nk wat link..cam nie..ko pilih ape word yg ko nak link kan..pastu ko tekan ader mcm butang no 8 tp dy melintang..mgkin sbb no 8 tu tejatoh kot..ha3 (dan wat lawak pak tam kt sni) pastu ko msukan Url ape yg berkaitan dgn link 2..