Followers

Tuesday, March 1, 2011

. Luah Perasaan .

aku berkawan. mcm orang lain jugak. cuma aku xpaham sbb ada yg lain macam.
aku paham, mmg ada mcm2 orang dlm dunia. semua berbeza beza.
aku ni jenis yang celaka jugak. siapa yg berani je boleh buat aku jadi kwn.
sbb ape? sbb mulut aku bau longkang.
Busuk sial mulut kau. makan petai ke ape?! diam.

aku cakap lepas.
aku x suke berselindung. cakap berlapik.
bia lah org nk cakap aku suka bukak pekung didada. sbb itu prinsip aku.
buat apa nak malu dengan siapa kau.
bile berkawan dengan org yg hati mudah pecah berderai. mmg cabaran utk aku.
takut sifat aku. mulut aku. mengoyak hati kwn aku.
dia pon byk cakap. boleh tahan.
dia ade byk sangat komitmen dengan segala perkara, so aku respek.
tapi bila dia ada jawatan besar dlm organisasi, dia abaikan mcm tu.
aku hilang minat.
dia bawak aku ke tempat dia. kwn-kwn, biasalah kan.
sbb aku ni nak jaga hati kwn.
aku ikut je katanya. aku sendiri bodoh sbb x ikut cakap hati aku.
tp aku lg bodoh kalau aku x dpt bg komitmen dengan bnd baru ni.
ia menjadi makin teruk bila aku xbg komitmen. ya, aku buat taik.
sbb hati aku x nak.
dia memaksa. memaksa dengan cara lembut. mmg nmpak mcm xada paksaan.
tapi secara halus. dia ada org atas utk memujuk aku. aku makin bosan sial.
aku tetap dengan pendirian aku skrn ni. aku akan teruskan bila aku bersedia.
sekarang jangan ganggu aku. ya, kita dah x bertegur.
semua gara-gara business kau.
maaf kalau ada yg tersentap.maaf juga sebab aku sedar ia salah aku juga. sekian.

2 comments:

mr.syazwan said...

first of all

suka nama SYAZWAN tu.. hahahaha

ish jgn kata bodoh x baik

lain kali gelar diri benggap je ok sikit

huhuhu

apa2 pun IKUT KATA HATI

baru FUUUYOOOO

=_=

kHai said...

mr wan ; hahah, sori2. terallu mengikut perasaan . yeahh, mmg kene ikot hati ! kte hdup lebih lama dengan hati dripd org lain. haha