Followers

Wednesday, March 2, 2011

. BLOGGER IDOL kini bermula ! Adakah anda yang dicari? .

Halo halo, ni ade contest untuk para blogger yang kuat karok dan bersuara POWER. Join lahh BLOGGER IDOL ni anjuran TIAFAZUNIA dengan kerjasama AKMALHILMI ATAUPON ANDYHOWTT.
mmg masyuk beb ! serlahkan bakat terendam korang !

untuk lebih cepat loading klik SINI ;)


TERMA SYARAT PERATURAN serta ARAHAN untuk menyertai BLOGGER IDOL ialah :



letak kan banner contest ini dekat entry dan sidebar anda dan jangan lupa linkkan ke entri ini.

anda tidak diwajibkan untuk follow. tapi kalau nak follow my pleasure lah! kalau tak follow selalulah datang kat blog tia untuk mengetahui update terkini :)

minus one tidak dibenarkan. tetapi alat muzik seperti gitar dan piano amatlah digalakkan tak pon hanya suara sahaja (unplugged) adalah lebih bagus danpemilihan lagu mengikut pilihan dan citarasa korang sendiri.

korang boleh bernyanyi secara solo, berduet ataupun berkumpulan tetapi pastikan rakan duet anda atau rakan dalam kumpulan anda adalah blogger! *hadiah nanti kongsi la ye?*

tia, akmal dan andy berhak me’reject’ video korang kalau tidak menepati syarat syarat yang ditetapkan atau terdapat sebarang penipuan dalam video tersebut.

tag la beberapa orang kawan blogger yang korang rasa suara dorang sedap atau korang rasa dorang ada bakat! tak tag pon takpe, tak paksa ;)

korang jugak perlu SIGN UP di 1tube.my dan upload video yang korang menyanyi tuh. letakkan tajuk video anda BLOGGER IDOL ANJURAN TIAFAZUNIA KINI BERMULA! dan letakkan link blog tia di description serta link contest dari blog korang . siapa yang dapat view serta komen tertinggi akan dapat membuat vlog pertama korang bersama 1tube.my ! macam tia punya vlog yangINI. dan ada hadiah special dari pihak 1tube.my sendiri! ;)

tarikh tutup adalah pada 17 APRIL 2011 dan jika peserta tidak lebih dari 10 orang contest akan terbatal serta merta.

jika anda menjadi REFERRAL TERTINGGI (blogger yang join contest tau ada contest ni dari blog korang) korang juga akan dapat hadiah wang tunai. *tidak termasuk reference dari akmalhilmi dan andyhowtt.*


HADIAH PEMENANG :

Johan Blogger Idol : RM 100
Naib Johan Blogger Idol : RM50
Tempat Ketiga Blogger Idol : RM30

Referral Tertinggi : RM30
View dan Komen Paling Banyak di 1tube.my akan dapat membuat first vlog dengan krew 1tube.my *masih dalam perbincangan* dan hadiah special dari pihak1tube.my.

and tia akan cuba cari sponsor. mana tau korang boleh dapat domain ke hadiah yang lebih ke ye dak ? ATAU ADA SESIAPA YANG INGIN MEMBERI SPONSOR ? hihi!

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH CONTACT TIA DI FACEBOOK PAGE BLOG TIAFAZUNIA, AKMALHILMI ATAUPON ANDYHOWTT.




SELAMAT BERJAAAAYAAAA KEPADA SEMUA CONTESTANT! :D

4 comments:

mr.syazwan said...

wah berbakat!

p:s/ nak minta jasa baik LIKE SLOGAN ku boleh di fb.. tq :)

apislerr said...

goodluck;)

blog apisv2

kHai said...

Thnaks u guys ! HAHAHAHA, sila like nanti oraite .

Anonymous said...

As salam Khai.
Gudluck.

sis nak tag ga ni.harap2 sudi join.
Letak cempaka kuning sebagai referral ye.tq

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/02/jemari-asmara-2nd-giveaway.html