Followers

Sunday, April 24, 2011

. Asyraf Muslim : dah tak sabar nak KAHWIN .

Hello2 semua, selamat sejahtera bloggers ku syg. Nampak tak title post kali ni? Ye, Asyraf Muslim dah nak kahwin dah, x saba lahh tu.

Semalam, 23 April merupakan satu tarikh keramat buat dua tuan empunya badan iaitu Asyraf Muslim dan Noor Dayana yg selamat berTUNANG !!

sumpah sweet dua org ni. Sesuai sgt lah. comel bakal isteri.
Semoga berkekalan.

Tahniah, aku juga yakin ramai lah perempuan2 yg tengah ngetap bibir gigit jari tarik rambut sbb frust. Mane x nya, kejap lagi si Asyraf Muslim dah jadi laki org. Oh, dan perhatian, jgn la frust sgt smpai nk hantar santau, saka bagai dekat Ustaz Amirul ni ek, sebaiknya kita doakan dia semoga berkekalan ke anak cucu gitew. betul? haha

Hah, tengok. Betapa amat sungguh terlalu gembira nya muka si Asyraf ni ! wahhh

kalau nak tahu, berdasarkan beberapa sumber yg boleh dipercayai, tunang si Ustaz Amirul ni bukan calang2 beb. Bakal Doktor kot. mmg meletop la weyh.terbaik! difahamkan, Noor Dayana ni juga merupakan anak kepada tuan punya Pusat Perubatan Syifa Al- Hidayah. dengar cerita jugak, Noor Dayana ni lemah lembut, rendah diri, baik hati, kata Asyraf. Asyraf juga mengatakan bahawa mereka juga akan bernikah pada tahun ni pada 30 OGOS 2011.

“Kami kenal setelah selalu berjumpa di klinik itu dan dia merupakan seorang yang suka merendah diri, bertudung, solehah, sedap mata memandang dan selesa dengannya. Yang penting, saya tertarik dengan hati budinya yang suka merendah diri dan baik hati serta selalu menasihati saya. Kalau boleh saya tidak mahu bertunang terlalu lama dan jika diizinkan Allah, kami mahu segera nikah pada tahun ini. Sejak sibuk dengan klinik, saya sudah kurang berlakon dan selepas ini akan lebih berhati-hati memilih cerita dan watak demi mengelak timbulnya fitnah. Saya akan mengelak dari adegan berpegang-pegangan tangan atau bersentuhan dengan wanita termasuk semasa sesi fotografi. Jadi, saya tidak akan bergambar berdua-duaan dengan wanita dan berharap semua pihak menghormati keputusan saya.” - Ashraf Muslim


5 comments:

nur wahida said...

sumpah jeles!!!!!!!

kHai said...

Wahida ; haha. padan muke ko kan, hehehe

Cikgu Shura said...

sumpah frust!!! haha..diorang nak kawin depan kaabah kan? so sweettt!!!!

Intan Azman said...

Sy merestui hubungan ini. Tahniah Asy...(Ala2 ex-)

kHai said...

Shura : ha,ah. Sumpah sweet gile. mmg x boleh cerai dah . huhu
kak intan : perlu la merestui kann ? hahahahaah.