Followers

Friday, April 22, 2011

. Final Exam Mood .

ok. ini lah reaksi bile dah x tahu nk merepek ape lagi dalam exam.

hye. peps, sedang2 berbusy dengan final exam , aku masih mampu berbelog. ini menunjukkan bahawasanya aku sungguh gemar berbelog. ok. sebenarnya x de busy pon minggu ni. actually, aku ade gap sebelum exam seterusnya. penat study movie selama cuti gap ni, HAHAHA. Ni baru nk start balik study. aku mmg nak mati. dah tahu ader killer paper, x nak study awal2. mmg aku cari nahas yg sekse.

Tapi lepas exam aku slalu feeling2 confident je jawab. klau member tanyer " wei ko boleh dowh soalan tadi? aku cam puks doh menjawab soalan td."
expressi aku :
"owwh soalan tu, boleh laa. aku jawab 3 pages je soalan tu".

Padahal pada azalinya aku rasa mcm :
"Cilanat nye soalan ape mcm tadi tu ?! x belajar ponnn. aarghhh, damn ! Hawau betol soalan tuhh, ppffhh"

baru lepas azab durjana 3 paper. lagi menanti 3 paper yg lebih azab yg nauzubillah. Wish me luck bloggers sekalian alam !! get ready untuk study secara mengejut dengan pecutan lipas kudung . Get set, ready, GO !!!

Kawan - kawan jangan lupe doakan saya ye . ^^

6 comments:

N.W.I said...

jijik sungguh ekpresi muke tuh!~

arifpaan said...

yg top gif tu nmpak gay sial.. haha. naaiisss

Haza Zarif said...

hehehe.. takpe2.. gud luck khai! try u best okes??? study laz minit itu best!

kHai said...

Wahida : HAHA, perlu sbb itu ekspressi sebenar ! haha
Arip : Agak gay lah. gaya meth meth. HAHAHA
K Syuda : yeah study last minit sgt2 bes woo. hahah ^^

nyOng.is.me said...

saja jalan-jalan di laman lu...

selamat untuk peperiksaan dunia!

kHai said...

nY0ng is me : terima kasih laa byk2 ok.