Followers

Saturday, March 13, 2010

12 JAM yg HAVOC

Thursday, 12 March 2010

Pada hari tersebut sebanyak 5 org makhluk ajaib yakni aku, Bam, Hazwan Alif, Azweena Azhar & Zureena telah mmbuat sesuatu yg boleh la nk dikate kan besss..kami wat adventure trip dari Shah Alam ke Gombak..( baru habes 1 paper..mcm dah habes final exam lak gayanyer )

  • 9.00 p.m ; Wan drive dari seksyen 7 shah alam bersama aku, aween dan Bam masuk ke kampus UiTM shah alam nk amik si Zureena itu..
  • 9.30 p.m ; Wan jua Aween withdraw money..aku bawak lari keter balik Kenanga dengan BAm tidak lupa Zureena juga..daku dan BAm tukar bju n angkut bnd2 beerkaitan..laksana laptop, n ors..
  • 9.45 p.m ; aku drove smele ke DC amik Aween & Wan..pakse Aween drive..
  • 10.00 p.m ; sambil mmbuat havoc dalam keter kami berbincang nak makan kat mane..
  • 11.00 p.m ; decide nk makan kat sekitar Taman Kosas..kat mamak jewww..
  • 11.45 p.m ; aween drive..kami meninjau K.L di kala malam..placessss to goo..: 1- Dataran Merdeka. 2-Chow Kit, Lorong Haji Taib 3-Beach cafe K.L 4-Taman Tasik Titiwangsa
  • 2.35 a.m ; Balik Shah Alam giliran aku drive..singgah Mc D shah Alam..mkn n tgk video dlm lappy jappp..
  • 3.00 a.m ; G seksyen 7 kfc lepak2 jap n mkn kat Barra..
  • 5.00 a.m ; jalan2..turn zureena drive..yg lain dah ngantok..cube je nk masuk I - City..
  • 6.00 a.m ; Gi Taman Rekriasi Seksyen 7..Joging n wat aktiviti mcm org gilerrr...
  • 7.30 a.m ; Gi breakfast makan nasi lemak..
  • 8.30 a.m ; balik n tdor x sedarkan diri..

1 comment:

Asyraf Azni said...

naseb baek sedar diri..
ak baru nk call pak imam td,,
call masjid,
beli peralatan sume la..
ahahaha..