Followers

Friday, March 19, 2010

AT LAST IT"S OVER ..Sob Sob..

Hurmm..dengan ini saya sebagai penyimpan cop mohor besar janda bergetah scrappp mengisytiharkan..ASASI UNDANG-UNDANG dah abes..yeaaahhhhh ( sambil campak buku ECONS yg jawab merapu n LAW III yg menyakitkan nyawa menampung duka )...Ok lupakan exam yg ape ape jew 2...seronok jawab paper kan..sangat la seronok..
  1. bermula dengan Psychology...dekat DSB ( dewan sri budiman )...sangat sangat sejuk...mmg sangat budiman dewan 2 dalam bab bab sejuk menyejukkan org nie..serangan psychology yg dashat..naseb laaa aku jawab ok la kot ( sambil wat2 mate bajet pandai n gedik )
  2. Next exam LAW II..study mmg mcm nk runtuh meja kat library 2..exam kat DEWAN INTEKMA RESORT..sangat la vouge kan wat exam kat resort..hahaha..bayangkan laaa..budak2 sains ngan engineering wat dinner kat tmpat 2..kami budak LAW wat jadi tmpat 2 jadi tmpat exam jeww..dah la dewan sempit..jarak meja sekangkang kere jeww..Bijak dyrang..sbb subjek yg menulis esai memanjang nie mmg x da mase la student nak meniru kan..bagushhh laaa..LAW II pon aku harap OK..
  3. pastu exam ECONOMICS...sangat laa aku minat wat ekonomi ari 2..aku study pakai past year pnyer paper elok jewww die pnyer format..LOGIK jew...sampai je time exam..FORMAT jadi lahabau lahanat..tros aku rase x logik jawab econs 2..boleh plak die tambah soalan esai 20 markah jadi 40 markah..mano laaa den nak cekau mase jang..naseb la aku sempat jawab sume..tp nie aku x yakin ngat ngan jawapan2 aku..
  4. Next is subjek LAW III..ini tuhan jela yg tau..eh jap aku pon tau sekali betapa taik nyer aku rase..menjerit pekik dalam diri ini sewaktu mjawabnyer...mase jawab terbayang muke Pn. Nazida (lecturer kesayangan semua)..tup tup tup die muncul kat depan aku ngan kebaya biru die..makin seriau aku nak jawab paper dieee....Puan tanda laa ok ok n Baik baik yer paper ku..
  5. Next is GLOBAL ISSUES..nie malam sebelom exam dah la bace bape chapter jew..nak habeskan sume mmg x kan sempat laaa..dah la global nie mcm pengetahuan am pnyer subjek..OPEN PAPER yee..haa gasak ko..seronok tadi menghamburkan cirit birit ilmu global mase exam tadii..puas sangat..hahahaha..Lepas 2 jew..trosss asasi undang2 UiTM Shah Alam abess...seronok tak ??? aku nak balik lewat2 skit coz sangat2 teruja dengan Kolej Kenanga tercintaa..cintaaa kawan2 ku..tidak mahu meninggalkan kamu...kononnyew laaa...with that bubyeee asasi..looking forward to degree..

No comments: