Followers

Wednesday, March 10, 2010

Money Boyyyy..

Gagagag...ra ra ra a a a rama rama ma ma gaga u la la want your badd assssss...Hurmm..rase desperate sgt nie..even dah kat ujung2 dah semester niee..aku ttp desperate..okay..desperate ape??? desperate lobaanggg punggung..hahaha..salahhh..desperate duit..ishhh3..geram ngat..ape tah..dapat sekatan ekonomi jew sejak kebelakang nie..ape salah aku??? shopping ??? term paper or Qiammullail ?? explaination ayah ku !!! adakah anda telah set up new economy policy ??? nak duit nak duit..duit2..nk duitt..aku kalau time2 exam niee...aku perlukan byk duit sbb nak makan tau..tension myebbabkan aku nak makan n makan...pelik laa family aku nie..knp anda melimitkan bajet ku kpd RM 10 sehari ??? x cukoooppp..Btw aku nak bersyukkur jap..ye laa..tah mcm mane la org yg x da duit merempat tepi jalan 2..ntah mcm mane la mak nyah2 hodoh muke sepam badan mcm apam yg dok tepi jalan tapi x laku..xda org nak langgan..msti dieorg lg sedih kan..nak bagi badan tp org x nak... Sedeyhhh nyerr mereka..ALHAMDULILLAH...huhuhuhuhu...syukur kpd tuhan..kpd kerabat keluarga ku..terime kaseh la yee sebab anda sume sangat2 menyanyi saya..saya gembira mjadi ahli keluarga anda semua..Tq En. Arisarono b Zaini dan Pn. Zainab bt Abd. Aziz.. saya sayang kamu !!


Mission ; mencari sugar2 mummy and daddy di sekitar
Shah Alam..berminat hubungi saya di talian x bertali..
saya nak duit anda..boleyyhhhhhh??? tolong bayar keter
saya sekali ek..Hahahhaha...lawak Pak Tam..
rindu tol kat Syafinazzzz..

2 comments:

Adzrul Syafiq said...

aku pun rindu kat syapinazz

kHai said...

azrull..aku jua...nk men bwh tudung dieee..