Followers

Thursday, March 4, 2010

Menyampah

Entah la knp tetibe aku rase mympah sgt la kat org2 ramai yg post kat blog or facobook cakap.."Alamak final dah hampir tetapi saya takot la " eeeee..geram, meyampah n meluat...dah tau 2 g la study..sibuk nak facebooking la..blogging la...wat semak jew..sekali dua post x pe..ni klu boleh 24 jam nak post bende sanme je setiap jam..yg besnyer..bukan sorang 2..almost sume org dlm friends list aku wat post2 cam 2..ala aku pon ader gak wat..tp sekali 2 cukop lahhhhhh wei..ko ingat aku kesah keeeeww??? tau la ader freedom of speech and association pon..tp u fucking bitches had annoyed me tau dok???ha ni aku pulak nak gne freedom2 nie !!! sengal laaa..lagi2 lak tau hak yg mmg dasar gedik 2..mmg sajew2 je kan nak post2 cam 2..dengan harapan org komen byk2 kat post org..ala u ollzzz...aku dah tau taktik busuk telur masin korang 2..hahahah..Its too offensive ??? I do..dont careeeee....kah3...kesimpulannyer..JANGAN GEDIK !! lalalallaal~

P/s ; ske hati aku r nak cakap pe..
ko ader masalah ke ngan aku ???

2 comments:

Adzrul Syafiq said...

aku rasa macam entry kali ni untuk aku sorang je kat atas muka bumi ni..tapi y pasal komen banyak2 tu, mnde wtf tu sumer bukan aku yang mintak..dah orang yang nak tulis, ak terima je laa..

just nak inform, kat sini ramai gila orang y perangai cam 'diana laily' (ko tahu maksud aku dan sila buat2 paham..huuu~

kHai said...

hahah..bongok kan ko azroll..sian si diana 2...kek mane lo die..