Followers

Saturday, April 10, 2010

Ipoh Flashback .

8 April 2010 ,

Dengan itew aku telahh ditakdirkan akan ke Ipoh City . Huk alao , bukan saje2 nak buang tebiat @ nak mampos sebab buat cuti2 Malaysia, aku datang bersebab . sebabnye , makcu aku ader convo dekats Politeknik Ungku Omar . Watevalahh tempat tuh kann , malam sebelom aku ngan kerabat nieh g Ipoh, ak g sibuk menggedik tido lewat nk mampos ,sibuk dok memondan dekat FB ( cakap je bosan , tapi x habes2 mengadap bnd alah tuhh ) . Pkul 3 bru nak mengucap salam kat FB sebab nk tido , naik menunggu menutop lappy dalm 3.30 a.m . Tido lakk mungkin pkul 4 lahhh kannn . Plan yg telah ditetapkan oleh kerabat aderlawhh pkul 6.00 a.m dahh jalannnn . tapi kekdahhnyew aku sedor pkul 6.30 a.m dan kerabat laen masehh lagi sedang mengenekan make-up masing2 kann . klu bolehh nak teballl sampai 12 inci mcm mak hayam kat Lorong haji taib . aku kelam kabuttt lahhh kan . humm . mandi , n rembat jew baju2 yg hadoo . x dan dah nk pilih2 nak mix and match . aku bajet kat poli nnti , xda ape yg nk d targetkannn hah . boduhhh . pkul 7 bru gerak seyhh .sampai Ipoh dalam pkul 10 a.m . msuk jew poli n turun keter . hah , aku dah menggelitik mate x bole nk duduk diam . ahahha . aktif mencari sbb WAHHHH . kan bole ?? nk mampus ** bejalan sekitar poli dengan bajet Hotnyew, mmg sangat seronok . megliang-liuk mcm caci berpeluh-pilah kepanasan, bile nmpak org jeling2 . hak3 . boduhhh nak matii !! tiba lahh makcu aku berKOnvo . nampak la muke die kat TV , die wat muke pelik . mende tah . pas siap tunggu die menangkap gambar bagai . satu gmbar dengan 19 kamera . penat nk tungguhh . lagi satu, ak terdengar ader band poli lahh yg menyanyi mase majlis 2 . aku tergelak gelak dengar, menyanyi mcm hape tahh, mcm kambing tercekik hayam uollss. Pas 2 g jalan2 sekitar Ipoh . aku mmg nk gelak sangat2 . byng lahh . aku nampak BAHJAN CLINIC , JUBILEE PARK , TAMAN CEMPAKA , sume ader kaitan dengan aku dan UiTM shah alam tuhhh . mak aku pon bising sbb aku ckp bnd same , sume ader kaitan ngan akuh . aku lega mak aku x bukak cite die mase skolah lak . kami g mkn besar kat Restoran Tasek Raban , seronok x mkn situhhh ?? seronok lahhh kan , ramai hanak2 ikan mengmbil horder . ahahha . shangat2 amatur ! pas makan plan same ader nk g Tambun or Lata Kinjang , tapi alllaa, suasana suram muram gelap lagi gelita mengencelkan sumenyew . tahik tol . jadinyew pusing2 jew lahhh Ipoh . ske tol die pnyuew Jusco . bole tahannn lahhh kan . untuk Ipoh . akhir kate, ~ Ipoh Syok ~

No comments: