Followers

Wednesday, April 7, 2010

Kerja Owh Kerja .

Aku sebut jew kerje owh kerja tapi langsung tiada usaha untuk mencari kerja . Kerja datang kat aku pon . I'd never looked at it . ahahah . jadinyew aku nie hanya menganggur dan duduk di rumah sahaja kan . bangun pukul 10 .00 a.m , siap2 jew pkul 11.00 a.m bukak TV 2 tengok citew korea , The East of Eden . sangat2 suwet citew die . aku sangat meggelitik bile melihat hero n heroin citew nie . ah haa ( untuk makluman semua citew 2 bru habes tadi , n aku menangis sendirian bile Lee Dong-chul mati . sangat memilukan ) watever laaa . pastu . aku akn buat bnd2 x berfaedah sama ader tgk Wanita Hari Ini(saje tgk kot2 ader care2 nak memikat wanita, korang jgn nak wat2 muke terkejut ak cakap cam nie k !!) atau pon g On9 depan TV . tepat jam 2.00 p.m beralih ke TV 3 . sinetron time ; Tasbih Cinta . suweett jugak citew nie . nak nagis tengok Bella . hidup asyik malang kew . tiap2 hari ader jew malang die . aku tumpang simpati . k x nak sinopsis sinetron kat sini yea . habes jew Tasbih Cinta aku akan kelam kelibut mencari remote control alih Prima plak . Owwhh seronok betol . Sekarang cerita Cahaya . Suwet jugak citew 2 . asal aki sume citew suwet nie . bodoh tol . bia la, bole aku beremosi skit lepas2 nie kaan . hhhaha . bongok . Banyak cite Indon aku tgk sepanjang cuti nie . ok aku nak wat kesimpulan dengan sumer citer2 nie . Kesimpulannya adelah ; Bile aku tengok citew2 indon yg berbeza aku akan menjumpai semua pelakon yg sama dalam setiap cerita . Heroin jugak sama , yg jahat jugak hampir sama . cume yg lain ; Lagu tema, tajuk citew,Nama pelakon,jalan citer . Cuti nie jugak aku sangat2 mengikuti American Idol ; im in love wif Siobhan Magnus, Crystal Bowersox and Cassie . dieorg sangat bes . Gile ah . AF ?? BOOOSSSAANNN laaa weyhh . lepas american idol aku akan tgk GLEE !! yeah3 yeah3 . ske attitude si Puckerman !! ahahaha.tengok2 TV terlupe plak opah aku .Opah aku datang umah n aku bertanggungjawab untuk jaga die. tapi x terjaga . bayangkan die bole merayap g umah jiran2 yg aku x penah kenal n g pon . trelebeyh ramah kan opah aku nieh . ok ak akn try. wif tat . baye~ ( esok nak g Ipoh )

1 comment:

Asyraf Azni said...

hahaha..
SERONOKK x tgk citer indon?? (gaye aku)
hehehe..
ko bongek laa..
g jage opah tu..
hahaha..