Followers

Sunday, April 4, 2010

Karangan ; aktiviti cuti

Aktiviti Cuti ini
Ello . since exam was over , long term holiday ll came . and here i'm sedang mghadapinyer . Ya Tuhannn bosannyer . knp la bosan ngat ek ?? jawablahh wahai sape2 jew . nak kije tapi x nak kijew . eeee . mmg pelik , cuti nie my mom x da pulak bukak celotehnya supaya aku bekerje . x da jugak mak aku buat2 call aku, die dari dalam rumah call aku yg padahal aku ader kat balkoni umah jew mcm la aku nie tgah melepak x tentu hala sepeti merempit ( yg mmg x kan mungkin aku buat ) , main kawen-kawen ( cukup ketinggalan zaman ) ataupon berfacebook ( uhh . broadband ilang, jahanam tol ) merujuk kepada broadband ilang . ak sangat2 sakit jiwa . sebabnyr aku yg ilangkan sendiri . kisah nye aku balik umah n esoknya nak g Genting . On9 malam kejap bukak web2 sesawang yg x berfaedah n menggelikan ( get it by ur self ) sampai tetido . pagi bangun pkul 4.45 pagi coz mengejar bas Genting kat Gombak . dalam keadaan yg hiruk pikuk n kelam kelibut serta berkabus kibas aku menutup lappy n cabut broadband . lepas 2 dunia aku gelap coz aku dah lupe . setelah pulang ke rumah , daku sedari yg broadband ilang ( jerit2 pondan dalam hati sambil menunjukkan muka yg kesal ) . sampai ari ni xjumpe lagi broadband aku tuh . bia la die . jadi . kerja aku ialah bermain dengan kucing parsi ayah ku . aku malas nk bele so x nak declare 2 adalah kucing ku . kucing parsi yg cocky tapi kiuk miuk gile .
i like tats type ; berbulu lebat , bermata biru , berdada bidang , trim ( merujuk kpd kucing parsi lahhh oke, don't get too far ) main2 sampai bulu die tercabut cabut . adik adik ke sekolah . ibu pulak aktif sangat dengan nasyid la marhaban laa . motipp die dengan sume aktiviti 2 aku masih belom ketahui ( ntah mak aku dah jadi mcm mak Azrol ) sorang2 dirumah melayan diri sendiri . huh . bosannyer . jikalau bosan lagi, grab car key n teros meluncur ke bandar Seremban . motipp ?? memancing ikan besar kalau aderr . ahahah . bodus . da x da duit , minyak pon dah tinggal nyawa2 ikan . taik . kesimpulan kpd karangan ini adalah cuti saya bosan .

3 comments:

Asyraf Azni said...

adoyyy,,,bosan...
rinduu korgg...
nway,,klaka la mak ko..hahahaa..

Adzrul Syafiq said...

hahaha..skang ni mak ak x aktif sgt marhaban..tp ak prasan mak ak semakin banyak tudung indon tu..ak xsuke laa pesyen tudung tu..haih~

kHai said...

azrol ; btol . msk kite same . smpai ak x paham mcm mane kadang2 mak aku membelit tudung indon 2 . dah x rupe tudung da .
acap ; rindu kowang gak .