Followers

Friday, April 9, 2010

Result is out and I also out !!

Huh . amat2 la menggelabah balik dari solat jumaat nak tengok result . sampai lupe password lapp. bodoh betol . cuak dah tadi . menggeletar jantung mcm nk gugur cempedak diluar pagar . masuk student portal n hasilnyeww . Auuuuuwwww , resultku telah mengecewakan aku . Result semester nie mmg la lagi bagos dari sem lepas lagi 0.07 nak dapat 3.5 tapi sedeyh coz overall cgpa x seperti yg ku harapkan . x pe2 xda reaeki nk wat camne en . Bia la . nasi sudah menjadi bubur , tengok aku gne pepatah melayu dengan betol nieh . Semoga ader U laen yg terime aku sebagai Law Student . Mmg UiTM dah cakap bye bye Khairul Syazwan , cari U anda sendiri oke . anda juga doakan saya leyyhh ?? bye ~

2 comments:

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

beb.ptnyaan : kalo asasi uitm mmg x smstinye frther uitm ye?
sala uitm say bye2..syarat nye ap?

kHai said...

asasi uitm terbahagi kepada 2 iaitu FAST TRACK ngan Asasi K.P.T.M . fast track dah mmg kne wat degree kat UiTM jew . xbole U lain . So die pnyer overall CGPA untuk buat Law Degree hanya 3.0 ngan MUET band 4 . Untuk K.P.T.M plak, klu nk masuk UiTM , CGPA knelahh 3.75 at least with MUET band 4 , klu x dapat x lepas . Oleh sebb 2 lahh aku x bole wat Degree Law kat UiTM . Kne wat kay U lain lahh . Faham ??