Followers

Thursday, June 23, 2011

. Bertudung : tak payah nak sanggul sangat.


"aku sebenarnya suka wanita bertudung, sungguh aku berminat, tapi jadi menyampah nak pijak sebab pakai sanggul tinggi2. nak nak pulak ni yg sanggup pakai sanggul palsu berbonggol bagai"

"sambil I posing2 manja, ini la cara2 nak pakai bonggol unta"

"jual- jual bonggol unta dua seringgit, dua seringgit"

aku tak paham dengan perempuan bertudung bersanggul besar ni, dyorg rasa santek ke mcm tu? kalau yg cakap itu mengikut trend tu meh aku pijak laju2 kat pipi kau. dah mcm ade ketumbuhan dah kat atas kepala tu aku tgk, sama besar dengan kepala. mcm alien. sepatutnya ko kelihatan ayu, cantik dan sopan dengan tudung tu. bile ade bonggol tu, SPOIL !!

"OMG, cantik ke bonggol unta tu?"

kalau yg kat kelas/ dewan kuliah tu jgn cakap lah. nak je aku tolak- tolak, gunting- gunting bonggol kat kepala tu hah. hadoiii, semak aku tengok. Eeeeeee, x cantik lahh !! kan emosi aku. tension- tension, semak mata memandang. SEMAKKKK. rasa seksi ke dengan bonggol unta tu? jangan lah rasa kami yang laki- laki ni suka dengan bonggol tu, ingat kami tergoda? TIDAKKK.

"Bajet ape ntah dengan bonggol unta tu"

jom ke link nie untuk tahu lebih lanjut : teddy

p/s : aku pon dapat maklumat yg
cakap dalam Islam sebenarnya,
mana boleh bersanggul tinggi ni.
HARAM tau. oleh itu, sama- sama lah
kita nasihatkan kalau ade member2,
saudara mara yg tinggi sangat sanggulnye tu.






7 comments:

Azzah Jelani said...

ni bonggol unta ko tau . hahahahah -.-"

Alya Esprézzo said...

wakakakakakaka..perghhh entry terbaik!! i loikeeeeeeee...

www.alyaesprezzo.com

hana sudradjat said...

lawaklah.saya pun tak tahu kenapa ada orang nak pakai tinggi-tinggi macam tu.kahkahkah

shidah2020 said...

terbaiklah ! menympah je tgk kn ?? haha . . keep it up bro :)

Eyntan HaniEy said...

btul ! tk ske . nth pape nth jd bongol2 . bonggol2 nih bg kt jalan je . langgar kang !

kHai said...

kan kan kan kan. ntah ape laa gune pakai bonggol tu. kalau cantik xpe. ni menyemakkan pemandangan je

wanie said...

sy sokong...hehe lau btl pown rmbut 2 pnjg sgt...xyah lah nk ikat tinggi2...huduh bebenor....