Followers

Saturday, June 25, 2011

. McD : tempat test market.


salam nan hadoo semua ! ptg ni aku nak share sikit pendapat aku pasal McD ni. siapa x pernah pergi McD angkat tangan.

"sedih aku kalo ko tak penah pergi McD"

aku rasa, McD ini adalah bukan tempat untuk melahap semata. Ini adalah tempat nak test market. paham dok test market tu gapo? alaa, aku x reti nak explain dlm bahasa melayu. hahaha.
sebab, biasanya aku perhatikan, dlm McD mesti ramai budak2 yang baya- baya aku suka lepak situ lama- lama, walaupon hanya makan sundae cone sebijik je.
duduk lama- lama nak usha aweks2 manja. HAHAHA, kannnn?
lepas tu kalau kt dlm McD jugak, mesti semua org sehabes baik cover macho dan santek. supaya market diri melambung- lambung mcm dapat Trafik dalam blog lahh gitu. HAAH

"Hai abang, market x I hari ni?"

seronok kan usha2 mamat2 hensem & adik lawa2. usha je lahh. pandang2 bagi signal nk ngorat. kalau dapat, Tahniah la. tp kalau aku buat biasanya ramai yg melekat kat kaki aku nk ikot balik. HAHAHA. mati lahh statement jahanam aku bagi ni.


aku bersama rakan2 test market jap. HAHA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




p/s : pitam lah anda yg melihat ini
beberapa keping gambar azab Nauzubillah ni.
muka kami layaknya market
di pasar ikan je kan xpon pasar tani. HAHA
[kami bergigihan buat pose Kilafairy ni. Hazzab]

No comments: