Followers

Monday, June 27, 2011

. Gemuk : model seluar dalam.

salam bloggers skalian. haha. bosan x tahu ank update ape. tadi g jalan2 cari barang dapur, hah dapur la sangat kann. haha. pergi Econsave dengan member. belek semua bende kecuali pakaian dlm wanita, sbb aku lelaki, jantan. HAHAHA. tiba2 terjumpa satu benda yg amat senggama minda. nampak seluar dalam. tapi model dia nan hado.
selalunya aku tgk model seluar dlm badan sasa sasa tak ingat dunia je. badan jenis idaman rakyat2 melata. kali ni ajaib sikit.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Visualnya amat menyakinkan. tanpa ragu.

kini orang bersaiz XXXXL yg x boleh nak berdiri juga bole tampil sbgai model seluar dalam tanpa mendedahkan apa- apa pon, senang kan? Yakin diri yopp !

p/s : lepas tgk terus senggama minda.
esok nk cari syarikat seluar dalam nk cari job ahh.
tergugat aku cm ni. HAHAH

3 comments:

cik paja hanim said...

konfiden itu penting!mesti sume saiz triple xl beratur jd model pasni..hihih

M.Z's Site said...

haha..bagusla..pengeluar memahami keperluan orang mcm tu :)

Daddy Zuki said...

ada peluang la abe nak jd model kalu mcm ni..